Ungdomsträff!

                                                        pepsy och muffin i skogen!
                              Här är Pepsy, jag, Muffin och Nelly, vi är på ungdomsträff tillsammans.

                             I lördags var Pepsy på ungdomsträff för hundar, Vi tränade uppletande,
                             Det är när hundar ska hitta en leksak som man gömt inom ett område. 
                             Det gick  ganska bra för Pepsy, 
                             När jag skulle gömma leksaken så hittade han den men han tog inte 
                             den till mig så fick jag gömma mig istället och första gången gjorde han
                             det bra och andra försöket gjorde han det ännu bättre,
                             Han är ju 6 månader, och har inte gjort det så mycket, 
                             så det gick mycket bra.
                             Nästa gång är det agility med tunnel och slalom bana, 
                             Pepsy har inte gjort det så mycket.         



     
Skrivet av: Linnea.

Kommentarer
Postat av: ulrika

Vad kul ni verkade ha på er ungdomskurs.
Pussar från mamma

2006-11-15 @ 11:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback