Utställning!

Den 1 maj var det en utställning i kviberg, jag , mamma och pepsy åkte dit. vi väntade tills mamma och Pepsy skulle in i ringen. när mamma skulle gå med Pepsy i utställnings ringen så ville pepsy nästan inte gå för han var antagligen uppstressad eller uppjagad, och så var det ju något som luktade mitt på utställningsringen så alla tre bichon havanaiserna tvär stannade där.
Pepsy fick HP (hederspris) så det gick bra för mamma och Pepsy. men när det var barn med hund skulle jag vissa upp pepsy och då tvär stannade han inte en ända gång för han gick lite bättre med mig. det var en liten tjej med en  Västgötaspets och dom fick första Pris. jag och dom andra som hade hund var tvåa allihopa. så det blev faktiskt bättre än första gången*ler*.

Det var sju stycken havanaiser där så det är roligt med lite motstånd





Skrivet av: Linnea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback