hejsan hoppsan!

image32
image33
Jag och mamma kanske ska ställa ut pepsy detta året,  till våren eller till sommaren vet inte riktigt ännu.
Ser han tillräckligt fin ut för att ställas ut igen eller ska jag vänta tills pepsys päls har växt ut lite till vad tycker ni?


Hej på er allihopa :D. jag har inte skrivit på aslänge nu men det ska bli lite ändring på det.
jag och mamma tänkte skaffa en till bichon havanais 2009 när jag då slutar nian och
då ska det kanske bli av färgen black & tan och Jag har ju en hane nu och är faktiskt lite sugen på en tjej denna gång. men är dock lite osäkra på om vi ska ha en tik eller kanske en hane men jag vill ju så gärna ha en tik 2009. men pepsy har inga problem med tikar tror jag inte iaf men har dock lite problem med hanar, Hur kommer hane/hane överens respektive hane/tik? För / nackdelar? Tacksam för råd och kloka åsikter och annat.



Skrivet av: Linnea.


Kommentarer
Postat av: Mirjam

Jag tycker du han ser ut att vara i utställningsskick!
jättefin päls :)

2008-03-22 @ 17:57:59
Postat av: Linnea

tack så mycket mirjam :D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback